Dag 18,19 en 20 - 72,80 en 91 km

Dag 18 van Aubeterre naar Saint Emilion
Dag 19 van Saint Emilion naar Hostens
Dag 20 van Hostens naar Peliou
Op dag 18 komen wij bij de lunch Ciska weer tegen en daarna fietst ze mee
naar Saint Emilion waar zij in een Gite slaapt en wij op een camping. St. Emilion is een zeer toeristisch plaatsje en peperduur. !! De flessen wijn liggen daar in vitrinekasten alsof het diamanten waren. We hebben een fles kunnen traceren van € 4300,-
Dag 19 het heeft vannacht geregend dus alles wordt nat ingepakt. De temperatuur om te fietsen is goed in de middag wordt het altijd warm en meer wind. We fietsen met z'n drieën, Ciska Gerard en Henk.
Dag 20 de camping in Hostens was L andschappijk wel aardig maar het sanitairgebouw was hopeloos. We rijden vandaag door Les Landes het is zo vlak als Nederland met bosbouw en hier en daar een boerderij met landbouw. We staan op een boerderij camping midden in het bosgebied. Het is een klein paradijsje. We konden voor ons doen ook veel km maken. We zitten nu op ca. 120 km voor St. Jean-Pied-de-Port. Het schiet dus op en gaan nu naar bed. Welterusten
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Trudy:
    28 juli 2015
    Ja hoor een vrouw als gezelschap erbij en de verhaaltjes worden korter hahahahahaha
  2. Aad Visser:
    28 juli 2015
    Bijna de Spaanse grens, mannen (en vrouw!). Morgen gaan de dames richting het zuiden. Les Landes is prachtig, zijn wij ooit met de kids geweest. Prachtige brede witte stranden. Neem aan dat jullie ri Biaritz fietsen? Wij horen het wel!!
    Gr Leonie & Aad
  3. Harrie:
    28 juli 2015
    Nou mannen, de Spaanse grens komt nu wel héél dichtbij! Ik ben ook reuze benieuwd hoe de koers nu verder gaat. Hoog langs de kustlijn blijven of toch met een lusje landinwaarts? Hoe dan ook, de finale ritten komen in zicht! Fantastisch!
  4. Corstiaan:
    29 juli 2015
    Derde poging om een reactie te plaatsen op jullie reisverslag , fijn om te lezen dat alles voorspoedig gaat en af en toe een aanspreekpunt extra hebben onderweg , geniet van jullie Tour ,
  5. Jos:
    29 juli 2015
    Ja Trudy ook in België werden we al een beetje ongerust..
    In elk geval zijn de mannen nu voldoende ingereden om aan het echte klimwerk en natuurlijk de laatste grensovergang te beginnen.
    Sterkte
  6. Helene:
    29 juli 2015
    Wat gaan jullie goed, mannen!
    Ik vind het toch zo stoer dat jullie deze enorme tocht hebben ondernomen!
    Wat zullen jullie, naast alle verhalen die we al lezen, veel te vertellen hebben straks!!!
    Ik ben eigenlijk wel erg benieuwd geworden naar Ciska! Hoe oud is ze? Waarom maakt ze deze reis, tot nu toe dan, alleen? En laat eens een foto zien van jullie drietjes!
    Veel fietsplezier, mannen en dame!
    Ik heb genoten van de Tour de France, maar geniet nog veel meer van jullie Tour de Force!!!!
  7. Bert:
    29 juli 2015
    Zonder naar de nog te fietsen km te kijken begrijp ik dat jullie vinden dat je aardig opschiet. Fijn voor jullie is dat je met Ciska erbij een echt " treintje " kan maken. Jullie dames zijn inmiddels vertrokken dus overmorgen kan je verzekerd zijn van een bezemwagen????. Hopelijk hebben ze bij het inpakken naast alle onzindingen ook de fietsdrager meegenomen. Hou je haaks voor de komende kilometers en toi, toi, toi.
  8. Emmy en Koos.:
    29 juli 2015
    Geweldig mannen!!!! Eind komt aardig in zicht.
    Ben ook wel nieuwsgierig naar Ciska. .... en jij Trudy?
  9. Eef:
    29 juli 2015
    Prachtige prestatie en ook een bijzondere ervaring.
    Ik volg je al een poosje maar nu wens ik je ook sterkte en veel plezier.
  10. Laurens:
    30 juli 2015
    Heren, pas op, Nel en Trudy hebben de achtervolging ingezet heb ik vernomen...
  11. Or Koegelberg:
    30 juli 2015
    Jullie gaan al aardig naar de spaanse grens. Fietst het overigens wel leuk met een dame erbij.Ik denk het wel he'.
    Jullie leggen ineen paar dagen flinke afstanden af hoor.