Henk fietsrondje noord Nederland

4 juli 2016 - Heeswijk Dinther, Nederland

Nadat m'n zwager en ik vorig jaar naar Santiago zijn gefietst moest ik ook dit jaar maar weer eens op de fiets gaan zitten, echter nu geen vijf weken. Deze keer een kleine twee weken in m'n uppie wat precies past tussen de andere geplande caravan vakanties in en moet voldoende zijn om een paar kilootjes eraf te fietsen en de voor mijn Trudy geliefde sixpack weer terug te krijgen. De geplande fietsroute is een groot deel van LF route rondje Nederland. Start van huis richting Hoek van Holland en vervolgens noordelijk langs de kust, over de afsluitdijk, noordkant Friesland en Groningen en aan de oostgrens naar het zuiden weer terug tot Nijmegen en daarvandaan weer huiswaarts.

Wat ik allemaal bij met heb is denk ik genoeg voor minstens 6 weken fietsvakantie. Maar wat moet ik nu dan thuis laten. ?  Ik weet het niet, kan nu geen beslissing nemen en stop het dan toch maar in een van de 6 tassen die ik aan m'n fiets heb hangen. Tenslotte kan ik het ergens onderweg bij een postkantoor ook nog naar huis terug sturen. Daar heb ik nou juist wel ervaring mee. !!

Morgenochtend vertrek ik, daarna hebben Trudy en ik beiden voor een poosje even het rijk alleen.

Wordt vervolgd.

1. Aad Visser:
    5 juli 2016
    Zo Henk, je krijgt er ook geen genoeg van! Geweldig hoor! We zullen je avonturen met plezier lezen. Succes en groepjes van Leonie en mij!
  2. Adrie Slappendel:
    6 juli 2016
    Henk wat ben jij nog super sportief bezig ,ik zal het met veel enthousiaste volgen ' geniet er van !
    Lieve Gr v Bas en mij .
    Adrie .