Dag 4 van Doornik naar Warlaing 38 km

12 juli 2015 - Warlaing, Frankrijk

Zoals gisteren geschreven waren we gisteren Total Loss en vandaag gaan we niet zo ver zodat we ons wasje kunnen doen. We staan op caravanpark Le Duvelot op z'n zachts gezegd al met al een armoedig zooitje maar wel heel vriendelijke lui. We werden opgewacht door de beheerder of we vanavond ook wat wilden eten. fritten met kip. Bij onze plaats staat een party tent met tuintafel/bank zodat we ook onze was goed droog kunnen hangen. In de middag blijft het een groot deel ervan regenen. In de namiddag komen twee potten met twee zonen (uit een eerder leven) op de fiets. Ze komen uit Amsterdam en lijken op de meeste vrouwen op de camping die onderling een wedstrijd doen, wie het eerste net zo breed is dan ze hoog zijn. De meerste heren stoppen nog steeds hun helm onder hun polo' s terwijl ze zitten te vissen. Het eten staat om 18.00 uur klaar in het stacaravanetje. We smullen ervan en gaan erna vroeg naar bed.

1. Hans Tieman:
    14 juli 2015
    Hallo Henk en Gerard,

Iedere keer dat jullie een bericht doorgeven hebben we dit gevolgd. Maar pas op. Als jullie nu al total loss waren hoe moet dat dan verder. Maar meestal na een nacht slapen valt het dan weer mee. Maar er staat jullie nog wel wat te wachten aan het eind van de reis. Ze heben in Sant. d. C. een soort koekjes met honing erin gebakken. Denk daar maar aan, want deze zijn bijzonder lekker. Dat hebben we in onze vakantie uitgeprobeerd.
    Dus zetten jullie je maar schrap voor de volgende etappe.

Veel sterkte gewenst van Els en Hans
  2. Willem en Corry:
    14 juli 2015
    Prachtige verhalen weer heren. Leuk om te lezen en te zien.
    Veel plezier ...
  3. Hannie:
    15 juli 2015
    Weer een grappig verhaal over potten en de bijpassende deksels. Leuke foto's. Jullie zijn goed bezig.
  4. Corrie Poirters:
    15 juli 2015
    Nog zo kort onderweg en nu al zoveel meegemaakt.
    Geweldig. Succes en ik geniet van jullie verhalen.
  5. Corstiaan:
    15 juli 2015
    Hahaha klinkt bekend in de oren genieten is het motto dus genieten en veel plezier samen