Dagje later

7 juli 2015 - Dinther, Nederland

Hallo allemaal, ons vertrek wordt een dagje later. Enerzijds is Gerard nog niet helemaal hersteld van een flinke verkoudheid en anderzijds wordt er morgen op onze route naar Kasterlee heel slecht weer voorspeld met veel windstoten uit de richting waar wij juist naar toe moeten.

Al met al een goed excuus om a.s. donderdag te vertrekken zelfde tijd 10.30 uur.

Voor degene die ons wil komen uitzwaaien moeten hun agenda dus even aanpassen.

1. Andre:
    7 juli 2015
    Nou jongens, heel veel sterkte en voor straks een heel fijne reis toegewenst.
    En...mocht je De Tour tegenkomen probeer dan niet aan te haken !!!
    Toi.toi,toi....Andre
  2. Rio:
    7 juli 2015
    Goede start op jullie reis.
  3. Wout:
    Beste Henk en André, jullie zijn wel keiharde kerels, maar ik geloof dat het weer in het weekend toch nog wat gunstiger wordt en waarom zou je je haasten per slot van rekening hebben jullie 7 weken uitgetrokken, voor deze jongens droom! Sterkte en een behouden terug komst
  4. Harrie:
    7 juli 2015
    De eerste tegenslag hebben jullie in elk geval goed opgelost. Je hebt immers de tijd aan jezelf en waarom zou je dan vertrekken als één van beide niet helemaal fit bent? Even uitzieken en daarna fris (en fruitig) op pad! Goede reis!

Harrie
  5. Henk van Kesteren:
    8 juli 2015
    Dat bedoelde ik met mijn opmerking "alles mag, niks moet".
    Soepel omgaan met de elementen ,weer, tijd,temperatuur enz.
    Dit hebben jullie slim opgelost.
    Berggroet Henk.
  6. Or Koegelberg:
    Jammer van het weer
    na regen komt zonneschijn,moet je maar denken.
    goede reis en veel plezier en gezond weer terug.
  7. Jeroen:
    Fijne en veilige trip! Goed uitkijken en zorgen voor elkaar! Grtjs J
  8. Corstiaan:
    9 juli 2015
    Heel veel plezier toegewenst en uitkijken onderweg met al dat verkeer
  9. Marc:
    Nou Henk, veel plezier gewenst.